torstai 21. helmikuuta 2013

just chilling








ah, hiihtoloma! vihdoinki, saa nukkuu eikä tarvii stressata koulust eikä mistää muustakaa. mun lomaa on kuulunu vaa nukkumist ja kavereit ja foorumi  :D, joten tänää päätettii äitin kans mennä vähä shoppailemaa ja rossoo syömää :-) vuokrattii kans skyfall ja tos pöydäl se vieläki on. huomen suunnitelmii kuuluis mennä jennal yöks, ja siin se loma sit alkaa jo olemaa.. kikkailkaa: jennylehenberg !! mä meen nyt kattoo ton leffan, see ya !
- Jenny

lauantai 9. helmikuuta 2013

emmä vieläkään tee mitään muuta, ku soitan mun suuta

Tarviin jotain postausaiheit, nyt! Mun elämä on nyt vaan niin tylsää, pelkkää kouluu panostamist, kavereit yms, sitä samaa :D Huomaa et sitä ns. "talvimasennust" alkaa olee aika monellaki, ku joka päivä saat kuunnella ku joku on jauhanu jotain paskaa. Mut antaa semmoste olla, emmä anna joittenki paskanpuhujie pilata mun päivii. kipee oon ollu nyt koko viikon, en menny ma ja ti kouluu mut sit keskiviikkoon väkisin menin koska en jaksanu enää vaan maata himas ja siit alkoki sit semmone tauti et huhhuh. eilen en pystyny ees liikkumaan, joku ihme bakteeri tauti. onneks seki on noitte kauheitte antibioottie avul alkanu rauhottumaa. paranemaan päi, onneks. nyt koneen kuva - ja musiikkikansioitte pieni siivous ja jos siit keksin jonkun postausaiheen ni toteutan sen viel tänään . 
- Jenny

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

this is fucking awesome

En oo kirjottanu piiiitkään aikaan, koska koulu, kaverit ja kaikki    riparihommat. Terkut mult ja mixulta, yritän saada tänään viel tehtyy jonku postauksen :-)