perjantai 30. marraskuuta 2012
iskee niiku tuhat jääpiikkii sun selkään, älä pelkää
eli siis alotettiin mun parhaankaverin Janinan kans yhteine blogi. Oon kirjottanu ite ennenki blogii mut sitä tekstii ei vaa tullu. toivotaa et nyt tulis ku meitäki on kaks. niiku janina jo kertos ollaan oltu parhait kavereit semmoset 8 vuotta. janinast sen verra et se on tosi herkkä, mut silti ihan sekasi ja TYHMÄ, välil tulee sellast juttuu et ei vaan ymmärrä :D mut silti se on kaikkeee sitä mitä paraskaveri yleensä on. fiksust ei oo tietookaa, mut sil on vahvat omat mielipiteet, eikä sitä kiinnosta mitä joku muu ajattelee. mul ei nyt oo yhtään kuvaa meist koska mun muistitikku on kotona.
alimmaises kuvas 10vk mäyräkoiran pentu mikä muutti meille viikko sitte. muuten täst parin viikon sisält kuvii. tänään koko päivä meni vähä mite meni. aamul oli melkeen tuskallist lähtee kävelemään tuol kauhees myrskys. ja sehän ei koko pvn loppunu. siin sitte, converset ja 20 senttii lunta. ei täs muuta, viikoloppu menee tylsis merkeis, mut viettäkää te kiva vklp !!
- Jenny
We're beautiful like diamonds in the sky
Moikka! Ajateltiin nyt sitten mun parhaankaverin (Jennyn) kanssa alkaa bloggaamaan yhteistä blogia, ja yrittää et tulisko tästä mitään x) Meil on tavotteena kirjottaa 2 kertaa viikossa! No mut asiasta toiseen. Nyt kerron vähän itsestäni ja Jennystä.
Eli siis me ollaan Jennyn kanssa tunnettu ihan ekaluokasta asti ja oltu parhaitakavereita jo alaasteelta asti. Nyt ollaan molemmat samalla yläasteella (samalla luokalla x)). Kumpikaan meistä ei tällä hetkellä harrasta mitään, Jenny harrasti aikasemmin show-tanssia, ja pelattiin hetki sitten samassa joukkueessa futista. Asutaan molemmat siis Turussa. Nyt kerron vähän Jennystä jotain :) Jenny on tosi mukava, hauska, fiksu, persoonallinen ja ihana tyttö! Meillä on enemmän muistoja kun Jumalalla puistoja x) Ollaan vietetty niin monta hyvää hetkeä yhessä ja naurettu niitä myöhemmin sitten. On ihanaa ku on kaveri jolle voit kertoo kaiken ja jonka kanssa voit olla oma ittes. Mut nyt viikonlopun viettoon, laitan muutaman kuvan vielä tähän :)
JA HEI !! Meijät löytää myös Instagram:ista ja We Heart It:ista
Instagram:
janinannamari & jennymariaaa
We Heart It:
janinasal & jennymariaa
Eli siis me ollaan Jennyn kanssa tunnettu ihan ekaluokasta asti ja oltu parhaitakavereita jo alaasteelta asti. Nyt ollaan molemmat samalla yläasteella (samalla luokalla x)). Kumpikaan meistä ei tällä hetkellä harrasta mitään, Jenny harrasti aikasemmin show-tanssia, ja pelattiin hetki sitten samassa joukkueessa futista. Asutaan molemmat siis Turussa. Nyt kerron vähän Jennystä jotain :) Jenny on tosi mukava, hauska, fiksu, persoonallinen ja ihana tyttö! Meillä on enemmän muistoja kun Jumalalla puistoja x) Ollaan vietetty niin monta hyvää hetkeä yhessä ja naurettu niitä myöhemmin sitten. On ihanaa ku on kaveri jolle voit kertoo kaiken ja jonka kanssa voit olla oma ittes. Mut nyt viikonlopun viettoon, laitan muutaman kuvan vielä tähän :)
JA HEI !! Meijät löytää myös Instagram:ista ja We Heart It:ista
Instagram:
janinannamari & jennymariaaa
We Heart It:
janinasal & jennymariaa
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



