perjantai 30. marraskuuta 2012

iskee niiku tuhat jääpiikkii sun selkään, älä pelkää


eli siis alotettiin mun parhaankaverin Janinan kans yhteine blogi. Oon kirjottanu ite ennenki blogii mut sitä tekstii ei vaa tullu. toivotaa et nyt tulis ku meitäki on kaks. niiku janina jo kertos ollaan oltu parhait kavereit semmoset 8 vuotta. janinast sen verra et se on tosi herkkä, mut silti ihan sekasi ja TYHMÄ, välil tulee sellast juttuu et ei vaan ymmärrä :D mut silti se on kaikkeee sitä mitä paraskaveri yleensä on. fiksust ei oo tietookaa, mut sil on vahvat omat mielipiteet, eikä sitä kiinnosta mitä joku muu ajattelee. mul ei nyt oo yhtään kuvaa meist koska mun muistitikku on kotona. 






alimmaises kuvas 10vk mäyräkoiran pentu mikä muutti meille  viikko sitte. muuten täst parin viikon sisält kuvii. tänään koko päivä meni vähä mite meni. aamul oli melkeen tuskallist lähtee kävelemään tuol kauhees myrskys. ja sehän ei koko pvn loppunu. siin sitte, converset ja 20 senttii lunta. ei täs muuta, viikoloppu menee tylsis merkeis, mut viettäkää te kiva vklp !!
- Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti