perjantai 28. joulukuuta 2012

Happy New Year

Moikka taas pitkästä aikaa, en nyt ehdi kirjottamaan kauheesti tähän mitään. Mulle kuuluu tosi hyvää ja Joulu meni tosi kivasti!
Mites teijän joulu? :) 

Tehtiin ruokaa :p

Mä :)

Jenny :)
 

lauantai 8. joulukuuta 2012

I finally found you

Heippa taas, ajattelin nyt kirjottaa nopeen postauksen tähän kun ei oo oikeen muutakaan tekemist xD Tää viikonloppu on menny tosi kivasti! Eilinen meni aamulla koulussa ja sit olin siinä koulun jälkeen hetken Jennyn kanssa ja lähin kotiin, siitä sit skanssiin Jessen kans, ja menin sit niille yöks niinkun suunniteltiin. Sit tänään mentiin taas skanssiin, ja siellä oltiin sit ja pyörittiin hetki ja sit näin Jennyn ja Iinan ja olin sit niiden kans ku Jesse lähti. No meil oli tosi hauskaa, naurettiin ja kaikennäköstä XD Sit hetki keskustas ja lähin siitä sit kotiin ja nyt meen seuraavaks untenmaille ku väsyttää ihan hirveesti!




 

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

tuu pois sielt netistä, tai mä kiskon sua letistä



haha toi otsikko sopii niin hyvin mun viikonloppuun. ainoo elämä mul          oli tä kone ja janinan mindfuckaaminen. tänää sain itteni vihdoin tonne
pakkaseen joten aateltii rosen kans mennä ottamaa kuvii. no siinä on nyt kaikki julkasukelposet kuvat :D mul tuli joulufiilis ihan puskista, mut hyvä juttuha se on, koska en oo ikinä ollu mikää jouluihminen. ja taaskaan ei irtoo enempää tekstiä joten heippa!

korjaan että alimmaises kuvassa rose ei oo sammunut vaan kaatui :D
ja rosen blogin löytää TÄÄLTÄ ! :)

lauantai 1. joulukuuta 2012

Ass back home

Heippa taas! Nyt ajattelin tulla tekemään nopeen postauksen kun ei oo oikeen muutakaan tekemistä tässä x) Oon ollut suurimman osan päivästä siis kotona, päivällä menin kyl hetkeks keskustaan Paten kanssa :) Nyt laitan muutaman kuvan tähän ja toivottavasti näkyy kans tällä kertaa kun viime postauksessa ei näkyny XD :(





jos sä näät lunta, niin sen on oltava unta

                                                      Raappana - kauas pois


  aloin kattelee noit vanhoi kreikka kuvii ja mul iski kauhee matkakuume!!
 aateltiin janinan kans tehä meistä jonku näköne postaus mut ei olla viel   päätetty et millane :D täs lähiaikoin kuitenki pyritään toteuttamaan sellane. aattelin infota vielä et multa ei tuu loppuvuonna paljookaan  kuvii, mut joulun jälkeen ois tarkotus saada järkkäri eli sit mäki rupeen kuvailee enemmä. te voitte myös kommentoida postausideoita! heippahei.
 - jenny