sunnuntai 2. joulukuuta 2012

tuu pois sielt netistä, tai mä kiskon sua letistä



haha toi otsikko sopii niin hyvin mun viikonloppuun. ainoo elämä mul          oli tä kone ja janinan mindfuckaaminen. tänää sain itteni vihdoin tonne
pakkaseen joten aateltii rosen kans mennä ottamaa kuvii. no siinä on nyt kaikki julkasukelposet kuvat :D mul tuli joulufiilis ihan puskista, mut hyvä juttuha se on, koska en oo ikinä ollu mikää jouluihminen. ja taaskaan ei irtoo enempää tekstiä joten heippa!

korjaan että alimmaises kuvassa rose ei oo sammunut vaan kaatui :D
ja rosen blogin löytää TÄÄLTÄ ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti