Heippa taas, ajattelin nyt kirjottaa nopeen postauksen tähän kun ei oo oikeen muutakaan tekemist xD Tää viikonloppu on menny tosi kivasti! Eilinen meni aamulla koulussa ja sit olin siinä koulun jälkeen hetken Jennyn kanssa ja lähin kotiin, siitä sit skanssiin Jessen kans, ja menin sit niille yöks niinkun suunniteltiin. Sit tänään mentiin taas skanssiin, ja siellä oltiin sit ja pyörittiin hetki ja sit näin Jennyn ja Iinan ja olin sit niiden kans ku Jesse lähti. No meil oli tosi hauskaa, naurettiin ja kaikennäköstä XD Sit hetki keskustas ja lähin siitä sit kotiin ja nyt meen seuraavaks untenmaille ku väsyttää ihan hirveesti!





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti