aloin kattelee noit vanhoi kreikka kuvii ja mul iski kauhee matkakuume!!
aateltiin janinan kans tehä meistä jonku näköne postaus mut ei olla viel päätetty et millane :D täs lähiaikoin kuitenki pyritään toteuttamaan sellane. aattelin infota vielä et multa ei tuu loppuvuonna paljookaan kuvii, mut joulun jälkeen ois tarkotus saada järkkäri eli sit mäki rupeen kuvailee enemmä. te voitte myös kommentoida postausideoita! heippahei.
- jenny

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti