lauantai 1. joulukuuta 2012

jos sä näät lunta, niin sen on oltava unta

                                                      Raappana - kauas pois


  aloin kattelee noit vanhoi kreikka kuvii ja mul iski kauhee matkakuume!!
 aateltiin janinan kans tehä meistä jonku näköne postaus mut ei olla viel   päätetty et millane :D täs lähiaikoin kuitenki pyritään toteuttamaan sellane. aattelin infota vielä et multa ei tuu loppuvuonna paljookaan  kuvii, mut joulun jälkeen ois tarkotus saada järkkäri eli sit mäki rupeen kuvailee enemmä. te voitte myös kommentoida postausideoita! heippahei.
 - jenny
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti