perjantai 30. marraskuuta 2012

We're beautiful like diamonds in the sky

Moikka! Ajateltiin nyt sitten mun parhaankaverin (Jennyn) kanssa alkaa bloggaamaan yhteistä blogia, ja yrittää et tulisko tästä mitään x) Meil on tavotteena kirjottaa 2 kertaa viikossa! No mut asiasta toiseen. Nyt kerron vähän itsestäni ja Jennystä. 

Eli siis me ollaan Jennyn kanssa tunnettu ihan ekaluokasta asti ja oltu parhaitakavereita jo alaasteelta asti. Nyt ollaan molemmat samalla yläasteella (samalla luokalla x)). Kumpikaan meistä ei tällä hetkellä harrasta mitään, Jenny harrasti aikasemmin show-tanssia, ja pelattiin hetki sitten samassa joukkueessa futista. Asutaan molemmat siis Turussa. Nyt kerron vähän Jennystä jotain :) Jenny on tosi mukava, hauska, fiksu, persoonallinen ja ihana tyttö! Meillä on enemmän muistoja kun Jumalalla puistoja x) Ollaan vietetty niin monta hyvää hetkeä yhessä ja naurettu niitä myöhemmin sitten. On ihanaa ku on kaveri jolle voit kertoo kaiken ja jonka kanssa voit olla oma ittes. Mut nyt viikonlopun viettoon, laitan muutaman kuvan vielähän :)

JA HEI !! Meijät löytää myös Instagram:ista ja We Heart It:ista 

Instagram:
janinannamari & jennymariaaa

We Heart It:
janinasal & jennymariaa



   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti