lauantai 9. helmikuuta 2013

emmä vieläkään tee mitään muuta, ku soitan mun suuta

Tarviin jotain postausaiheit, nyt! Mun elämä on nyt vaan niin tylsää, pelkkää kouluu panostamist, kavereit yms, sitä samaa :D Huomaa et sitä ns. "talvimasennust" alkaa olee aika monellaki, ku joka päivä saat kuunnella ku joku on jauhanu jotain paskaa. Mut antaa semmoste olla, emmä anna joittenki paskanpuhujie pilata mun päivii. kipee oon ollu nyt koko viikon, en menny ma ja ti kouluu mut sit keskiviikkoon väkisin menin koska en jaksanu enää vaan maata himas ja siit alkoki sit semmone tauti et huhhuh. eilen en pystyny ees liikkumaan, joku ihme bakteeri tauti. onneks seki on noitte kauheitte antibioottie avul alkanu rauhottumaa. paranemaan päi, onneks. nyt koneen kuva - ja musiikkikansioitte pieni siivous ja jos siit keksin jonkun postausaiheen ni toteutan sen viel tänään . 
- Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti