ah, hiihtoloma! vihdoinki, saa nukkuu eikä tarvii stressata koulust eikä mistää muustakaa. mun lomaa on kuulunu vaa nukkumist ja kavereit ja foorumi :D, joten tänää päätettii äitin kans mennä vähä shoppailemaa ja rossoo syömää :-) vuokrattii kans skyfall ja tos pöydäl se vieläki on. huomen suunnitelmii kuuluis mennä jennal yöks, ja siin se loma sit alkaa jo olemaa.. kikkailkaa: jennylehenberg !! mä meen nyt kattoo ton leffan, see ya !
- Jenny


You guys are adorable! ^_^
VastaaPoista